söndag 7 mars 2010

Helgen i text

God natt söndag!

Ska strax krypa till kojs, sov inte jätte många timmar i natt.
Helgen har varit bra, att spendera helger med Sofia är bland det roligaste jag vet är det någon som står mig riktigt nära så är det hon, inte så konstigt kanske med tanke på att vi kännt varandra i många år nu. Plus att med henne så är men verkligen sig själv. Sofia frå mig att känna mig som mig.

Igår tog vi tåget till Uddevalla, sen tog vi bussen ut till Torp. Där blev det shopping samt fika. Dyrt blev det för Sofias del, och mindre dyrt för min del. När vi sedan fortsatte hem till Erra, tittade vi på tv och så ringde vi Firre för att sedan åka in till Uddevalla och äta pizza. Kvällen slutade vid tolv, då jag och Fia gick och la oss, trötta som bara den.

Idag har jag och Fia åkt tåg, fotograferat och förgat mitt hår. Dock är det inte klart ännu, utan fortsättning följer som man brukar säga. Har fotograferat lite kläder som jag så småningom ska lägga ut på Tradera, det gick ju så bra att sälja sist. så det ska nog inte vara några större problem denna gången heller.

Nu, ska jag krypa till kojs! Skola imorgon, om jag mår bra.. har ont i halsen samt världens huvudvärk! God natt och sov gott.
Lofs of love! <3

1 kommentar:

Mikaela sa...

Ja men verkligen! Hur är det med dig? :)