onsdag 3 mars 2010

Heldag i Göteborg

God kväll!♥

Var "ledig" från plugget idag sa har varit i Göteborg hela dagen.
Jag har idag varit på mammas jobb några timmar och hälsat på. Pratat om allt möjligt samt jag satt vid Facebook.
När klockan var halv fyra, drog jag mig inåt stan och åt Subway.
Kikade lite i affärer speciellt efter affären VILA, som tydligen har dykt upp någonstans i stan, dock vet jag inte var!?

Mötte upp E, och vi kikade i affärer, samt följde med han till ett ställe där han åt Sallad. R såg tydligen oss på vägen också, dock såg jag han inte och jag var lite små sur för att han inte sa hej. Men men. That's life.

Köpte tillslut en skinnjacka samt hårfärg till mitt hår, så i helgen ska det färgas! :)
Saknar föresten mitt hår, bilden är tagen den 5 december 2008. Längden och hårmodellen är den samma utan luggen och färgen. Är sugen på att bli rödtott igen!

Hoppas ni haft en bra dag. Lots of love♥

1 kommentar:

Anonym sa...

E = Erik/Erra :P Du får nämna mig om du vill =)