fredag 12 mars 2010

Mysparty

Goddag alla bloggare!

Jag sitter här och äter pasta med baconsås och väntar på att klockan ska bli fem så jag kan byta om och göra en ny make up, som är lite mer fredagsmysig! Det är sexparty hos S och vi ska ha myskläder på oss, som ett pyjamaspartaj fast lite snuskigare kanske.. Kvällen kommer bli kanon bra enligt mina förväntningar!
jag blev ännu gladare när bästa M sa att hon kommer ikväll, jag var nästan inställd på att hon inte skulle komma.. Men galet glad blev jag! :)
Bilder från kvällen kommer upp ikväll, för kameran den ska självklart med.

Jag laddar även upp med lite grym musik på Spotify och youtube.
Hur härlig är inte denna låten (länk till video på youtube) att lyssna på innan en kväll med flickorna? :)

1 kommentar:

Jlia sa...

hehe. jodå de skulle funka ;)