måndag 15 mars 2010

kusin och jag

Jag och kusin i konversation på MSN!

Stenbox säger (20:53):
vad gör hon då
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:53):
inte mycket. han då?
hålelr en bebis, duktig pojk!
Stenbox säger (20:54):
nah syrran och jens var här idag med bebben
bara söver och söver och söver
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:54):
Ahaa
Stenbox säger (20:54):
äter, skiter, söver
hah
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:54):
du ser ut som en liten flicka
Stenbox säger (20:54):
is a boi
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:54):
men du!
Stenbox säger (20:54):
så jävla söt är han vettö
nu börjar hon med hemsiderna vettö
vafan är det du skall ha då
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:54):
neej
Du ser ut som en flicka
Stenbox säger (20:55):
JAG
haha
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:55):
HAHAHAH!
Stenbox säger (20:55):
är du inte klok eller

Du har bjudit in Stenbox att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Stenbox har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:55):
hahahaha
Stenbox säger (20:55):
,PÅ
större biiiiiiiiild
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:55):
hahaha
Stenbox säger (20:55):
flicka
Stenbox säger (20:56):
du är ju förfan inte klok männska
flicka med skägg yeeeeeeee
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:56):
hahahaha!
puss på dig kusin!
Stenbox säger (20:56):
nkd
har du sparat bildjävlen eller
eller vafan du nu gjort
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:56):
jaa
Stenbox säger (20:56):
så jag kan ta bort skiten

Stenbox slutade att dela foton

eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:56):
men vad fan vad du är arg på mig hela tiden
Stenbox säger (20:57):
haha
trooooooligt
lilla tös
eleonor-maj-sjöberg.- säger (20:57):
jaa
Stenbox säger (20:57):
aaaaaaaaaaaaaaaa
Stenbox säger (21:00):
inga dåliga minvariationer du har
först ser du as glad ut, sen ser du as sur ut sen ser du as trött ut
haha
nu ser du bara fundersam ut
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:01):
men vad fan o:
Stenbox säger (21:03):
nämen vafaaaaaan, faaaaaaan, vafaaaaaaan, fan, näääääääämen vafaaaaaaaaaaaaaaaaaan
du som är Johan Falk eller
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:03):
hahahahah!
Stenbox säger (21:07):
öh din lilla pajk, sluta grina nu och gör lite moves här
dra lite breakdance
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:08):
Det ror det eller
kolla faceboom sen så ska du få se dans
Stenbox säger (21:10):
nu börjar hon med facebook och grejer
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:11):
vaa!?
Stenbox säger (21:14):
hur ofta är du i gbg egentligen
Stenbox säger (21:15):
hos susanne?
sluta prata snusk med dina flickvänner nu!
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:16):
WHAT!? o:
snusk med mina flickvänner o:
Varför undrar du det?
Stenbox säger (21:16):
gbg...susanne...hur ofta
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:16):
varför undrar du? o:
Stenbox säger (21:17):
för jag skall komma och bränna ner kåken, inte vet jag
för jag vet inte ;D
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:18):
AHa
jag är där ibalnd
Stenbox säger (21:22):
när skall du börja med hästarna professionellt då?
jag hade planerat att du skulle dra in ett par miljarder borta i USA där
får jag en go pension sen
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:23):
vilka hästae=? o:
Stenbox säger (21:23):
aja men du är ju tjej vettö
ni håller la alla på med hästar
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:24):
jag jag rider ibalnd
Stenbox säger (21:25):
bara dra igång vettö, blire OS guld där sen
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:26):
a precis
gifter du dig emd mig då? o:
Stenbox säger (21:26):
jag gifter mig med din morsa då
som polarna hade sagt
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:27):
what? o:
Stenbox säger (21:27):
dö tar du av dig mer plagg nu stänger du av camen direkt
ingenting jag vill se
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:27):
Men vad fan o:
Stenbox säger (21:27):
nämen vafaaaaaaaaaaan
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:27):
sluta!
Stenbox säger (21:28):
brinner i knutarna, han är glad, han är ledsen. han är arg
nämen vafaaaaaaaaan
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:28):
vad har du för fel?:
Stenbox säger (21:29):
haha
Stenbox säger (21:34):
har det gått 30 år än eller
vart är mina pengar
vart är os gulden
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:34):
det kommer
Stenbox säger (21:34):
ah låter bra
kan komma bra till pass med ett par 000000er extra där just nu
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:37):
asså du
Stenbox säger (21:40):
jag får fan också skaffa en kamera, sen skall jag slå dig i vem som gör 1000 olika miner först
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:40):
HAHAHAHAH!½
jag gör så mycket olika miner? o:
Stenbox säger (21:40):
inte kass på minerna alltså
Stenbox säger (21:41):
ser ut som du har både nära döden upplevelser och håller på att vinna 1 miljard typ
eleonor-maj-sjöberg.- säger (21:41):
hahahah!
det är rolgit detta

Inga kommentarer: