torsdag 4 mars 2010

Jag

1. Jag har insett att min senaste kyss var - Med en speciell person.
2. Jag lyssnar på - Music
3. Jag pratar med - Mig själv
4. Jag älskar - Musik
5. Jag kan - Fotografera
6. Min bästa vän är - Sofia Kristiansen
7. Min första riktiga kyss - Är förträngd
8. Jag avskyr när folk frågar - Hur jag mår.
9. Kärlek är - Något fantastiskt
10. Äktenskap är - Något två delar
11. Jag kommer alltid att vara - Eleonor
12. När jag vill tänka går jag - Till datorn
13. Sist jag grät var - Tisdags
14. När jag bakar så bakar jag - Bröd, Kaffebröd m.m
15. Min mobiltelefon - Är min absolut närmaste vän
16. När jag vaknar på morgnarna - Går jag på toaletten
17. Innan jag går och lägger mig - ringer jag ett telefonsamtal
18. Jag är sämst på - Att ta kritik
19. Bebisar är - Underverk
20. Idag har jag - Varit i plugget.
21. I kväll ska jag - Baka, Färga håret samt plugga.
22. I morgon kommer jag - Mysa framför datorn med tända ljus och bra musik.
23. När jag lagar mat - Gör jag det oftast bra.
24. Jag tror på - mig själv.

Inga kommentarer: