måndag 8 mars 2010

En vanlig dag

God kväll alla godingar!
Har eran dag varit bra?

Jag har idag varit i plugget och haft PA (projektarbete) med Malin sedan tog jag tåget hem och gick in och handlar massor av grönsaker. Väl hemma gjorde jag en Tonfisksallad och satt och mumsade på.

H var förbi här en sväng och kikade på halv åtta hos mig och så tjötade vi lite allmän skit som vanligt när vi ses de få gångerna. Jag tänkte snart lägga mig i sängen och börja läsa en bok. Imorgon kommer bästa S hit och ska fortsätta med mitt hår som blir klart imorgon.
Jag vill ha sommar mer än något annat just nu!
Kram på er!

3 kommentarer:

Julia sa...

åh blir tårög. vad gulligt ! vet inte hur ja ska tacka dig men åh vad bra du är .. <3

Julia sa...

tycker det var helt otroligt, tack. du har just fått mig på mycket mycket bättre humör. och det har ingen lyckats med innan !

Julia sa...

jag har skola :/ sj?