söndag 28 mars 2010

Saknaden.

Det var en gång en flicka som började gymnasiet med sina underbara kamrater.
En dag för ungefär två år sedan så dök det upp en speciell person i hennes liv. En som verkligen fick henne att känna sig älskad för den hon var.
De hittade på massor av roliga saker och det var verkligen kärlek. Kärleken höll i sig i sex underbara månader!

En dag i livet tog det slut och allting blev en vändning, hon gjorde ett fel, ett misstag som hon idag ångrar fruktansvärt mycket. Hon har vuxit som människa och blivit något bättre, ingen människa som hon en gång var. Livet levde vidare och hon var sårad trots att hon visste att det var dags att gå vidare.

För ungefär en månad sedan dök personen upp i hennes liv igen, en person som fick henne att må bra, personen som visste mer om henne än hon själv. Idag är de vänner och de kan prata om allting mellan himmel och jord. Jag är otroligt tacksam att personen kom tillbaka in i mitt liv, när jag som minst anade det.

Idag åkte den personen som jag fått kontakt med igen till England och ska vara där i två veckor, och jag för glad för den personens skull, men eftersom vi nyligen fått tillbaka kontakten så känns det riktigt surt! Du är min vän, en vän som kommer finnas i mitt hjärta. Jag har alltid tyckt om dig och din personlighet. Jag saknar dig, varje sekund.

Tack för att du kom tillbaka in i mitt liv!

1 kommentar:

LILIJA sa...

Svar: Jag får se :) Den första sopsäcken jag fick upp nu innehöll bara väldigt gamla & rätt slitna kläder så det bilr soptunnan för dem.

Får se vad de resterande säckarna innehåller.. Är där något fräscht men som inte passar längre bara så åker det upp på tradera (eller kanske bloggen som du sa, hmm)..