måndag 2 mars 2009

090302

Måndagen började med att alarmet ringde klockan 06:00 då jag gick upp för att ringa praktiken och säga att jag fortfarande var sjuk. Kommentaren jag fick var "Oj, vad du låter" inte så kosntigt kanske när man är hes och knappt kan prata. Jag la mig för att sova igen och jag tro det eller ej men jag somnade om, gud vad skönt med lite extra sömn ibland.

Jag har ju som sagt varit sjuk hela helgen, och helgen har jag tillbringat i sängen, vid tv:n och vi datorn. Sofia var även här en sväng på lördagen då hon också var sjuk, så vi hade det jätte mysigt och pratade om allt och inget.

Idag har jag tillbringat dagen i ett varmt skumbad hur skönt som helst när man är sjuk, jag äter även halstabletter som godis just nu. Vad her mer hänt idag smsat med några underbaringar som tex. Sofia, Becca och Karl. Sen har jag fixat lite saker till praktiken, memoryt är snart klart och jag håller på med planeringarna.

Jag hade planerat att åka och hälsa på Rebecca i Eskilstuna den 11/3 och stannat tills söndagen, men jag får ju inte ta ledigt från skolan och det gör mig irriterad. För jag känenr att jag behöver ha henne vid min sida just nu. Hon är den enda som vet precis vad som hänt och vad som kommer hända. jag får väl vänta ändå tills påsk med att åka upp om hon inte har planerat andra saker nu.

Jag har förövrigt varit inne på Forever 21, Gina Tricot, Style by stars och H&M för att undersöka om det kommit in något nytt som är snyggt. Och det har det, här kommer några smakprov.



Skriver mer ikväll sötnosar.
Kram

Inga kommentarer: