måndag 23 mars 2009

Dålig uppdatering

Hejsan.
Förlåt för väldigt dålig uppdatering igen.
Helgen tillbringade jag mycket på msn och telefon.
Tobias & Robin var och hälsade på mig från lördag till Söndag iallafall vi hade det ganska roligt.

IDag var det skola iallafall, och förlåt om jag skriver detta här, jag är otroligt trätt på skolan just nu. Klassen är konstig och ja alla blir sura på alla för ingenting det är bara så barnsligt. Alla kan inte allt, alla är bra på något men alla är bra på olika saker. men folk fattar inte det och det stör mig för jag är en av dem som får höra allt och jag vet inte vad jag ska svara. Jag har redan tillräckligt mycket problem, ni gör det bara värre.

Jag har prov på onsdag i skolan och sen har jag hur mycket andra läxor som helöst är sjukt trött på skolan iallafall!

nu ska jag fortsätta samtal med robin och robin på msn.
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du e bra Eleonor<3

Eleonor-Maj-Sjöberg sa...

Tack björn, saknar dig vännen <3

Beccis sa...

Du behöver inte säga förlåt för det, de fattar ju inte sjävla att de är tröga! Skit i dem och kör ditt eget race Eleonor, de vet jag att du fixar bäst av allt ;) Love <3