tisdag 3 mars 2009

Äntligen!

Hej på er.
förlåt för ingen uppdatering igår kväll.
Jag hade fullt upp med packningen i lägenheten igår och nu är jag iallfall hemma med små sakerna igen. På lördag hämtar vi hem möblerna, soffa, tvbänk, garderober osv.

Igår kväll hade jag super mysigt på msn med underbara Becca, johan, karl och sofia <3
Ni är myspysiga vet ni det? (: Jag somnade ganske tidigt igår och är hemma idag igen, blir aldrig frisk verkar det som, och det gör mig ledsen. Jag har idag packat upp alla kläder och allt annat som jag hämtade hem igår så tvättmaskinen går på högvarv nu.

Hoppas på praktik imorgon, hatar att sitta hemma finns fan ingenting att göra och jag blir bara arg på mig själv hela tiden. Nu ska jag gå till sängen och lägga mig med ansiktet neråt med huvudet och skrika allt jag har så kanske jag tappar rösten.

uppdatera hur dagen fortsatte sen,
puss & kram till er underbara fyra ovan <3

Inga kommentarer: