söndag 22 mars 2009

God morgon - morgon

God morgon.
Blev en rolig dag igår tobias och robin var här hela dagen sen drog vi till alingsås och kikade runt.
Men innan alingsås så var jag på shell med Sofiaoo. Jag var jätte trevlig mot några raggare, tyckte dem men jag tycket jag att jag var ganska dryg mot dem.

Var hemma ogen efter alingsås vid 00:15 men vi satt och prata till 03:29 och sen så gick jag in på mitt rum och ringde robin. Pratade i telefon med Robiiin till 05:30 och pappa som är så snäll väckte mig 09:30. "GOD MORGON, dags att vakna. du kan inte ligga här hela dagen. "

Nu är jag iallafall vaken, har ni sovit gott?
PUSS <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv; härligt :D
gör du då?

Anonym sa...

Ja precis, så det lutar åt att det blir någon jag har provat i brudbutik.. =) Och stället är jättefint!

tack så mycket!