tisdag 24 mars 2009

KLAGA!

Förlåt mig om jag klagar på allt som har med skola att göra just nu.
Men seriöst imorgon har jag prov och kan inte ett skit det är inget kul att plugga själv, jag vill att någon ska förhöra mig och det ska inte min pappa göra.
Jag hinner plugga mer i skolan imorgon iallafall. Jag kan ju typ tallriksmodellerna, BMR osv. men inte typ vitaminer och vad som är bra att äa för att få i sig typ !, D och allt vad som nu finns.

Ska strax pallara mig i säng illafall, härligt ska det bli.
Ny fucking skoldag imorgon, slutar nog ganska tidigt eftersom vi har prov.
Efter det drar jag till alingsås (Y)

Jag har tänkt på en sak, jag hade en vän som alltid fasnns där för mig, vi pratar aldrig längre. Björn, jag saknar dig jätte mycket. <3

Nu ska jag fortsätta samtal med Robin på msn.
PUSS <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig otroligt mycket med Eleonor<3 Du vet att jag finns här om du vill ha hjälp med något skolarbete eller om du bara vill prata eller nåt i den stilen.

Anonym sa...

Jaha, okej! Vad roligt =)