tisdag 10 mars 2009

Jag har två hål. xD

Hejsan på er.

Var hos tandläkaren igår och det visade sig att jag har två hål i tänderna.
Efter jag varit hos tandläkaren ringde jag vårdcentralen och skulle komma och ta halsprov, hade iallafall ingen halsfluss men gud vad ont i halsen jag har och gud vad jag hatar doktorer som inte gör något.

Igår kom min PORRUNGE hit, hon heter Sofia. (:
Vi lyssnade på musik, umgicks och hade det jätte trevligt.

Idag var vi i stan och jag inskaffade mig ett par leggings, bild får ni imorgon.
Då får ni även Dagens outfit.

Jag ser att det är en del besökare inne, men ingen som kommenterar.
Vilka är ni? Hur hittade ni hit?
Take care <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är bara jag, sebastian :)

Madiix sa...

Madde :)

Anonym sa...

Du tvingar mig att läsa, och jag GÖRA DET! XD