tisdag 31 mars 2009

irriterad, arg och allmänt...

För det fösta förlåt att jag inte bloggat på några dagar men jag har varken haft tid, ork eller lust till detta och det beror på många olika orsaker. Jag orkar inte hålla det inom mig mera och därför så skriver jag ner allt vad jag bara orkar på bloggen upp till var och en att läsa och den som vill ta åt sig får göra det och de som inte vill berhöver inte göra det.

Jag är så jävla trött på våran klass och på skolan, det är ingen i våran klass som fattar ett skit det är bara bråk på bråk på bråk hur kul är det på lektionerna är det konstigt att ingen tycker si eller så om en lärare när alla är så j'vla respektlösa? Jag har absolut inget emot lärarna på skolan men jag tycker heller inte att de är världesn bästa men vad fan ingen är perfekt bara så trött på erat jävla tjöt hela tiden. Vill ni prata om det gör det då, men ta mig fan inte med mig för jag orkar inte lyssna jag har så jävla mycket annnat att tänka på hela tiden.

Har fått reda på att en barndomsvän till min bästa vän tog livet av sig hon hängde sig och hur kändes det, jo det kändes förjävligt jag visste så jävla väl vem hon var, vi saknar dig, varför gjorde du det mot oss? Varför, varför, varför? Jag har försökt göra allt för min vän som nu är 60 mil ifrån mig, hon skrev till mig på msn och berättade jag visste inte vad jag skulle säga vart helt stum av rädsla, varför är det så många som tar livet av sig? En fråga jag ofta stälelr till mig själv.
Jag har kommit fram till olika anledningar men jag tror att det mesta beror på mobbning, mobbning i skolan, alla är så respektlösa har fördommar om varandra men vad fan vet ni inte ett jävla skit, ingen vet allt om mig, ingen och det är jag förbannat stolt över. Jag vet vad folk sagt till mig, men vad fan jag tar inte åt mig av det längre. Kasta ni ord på jag BRYR mig inte längre, jag står upp och jag är den jag är passar det inte så kan ni dra!

Sen så var det så att 2 stycken 91:or och 1:88 körde av vägen mellan Ljung och Annelund, efter mycket om och men visar det sig vara min föredetta bästa vän från 6:an-9:an. Vad spelar det för roll nu, ni komemr till skolan och ber om uppmärksamhet så det bara skriker om det och sen säger ni att det inte är någon fara med er när ni går runt med bandage och allt vad ni nu hade. Stanna hemma för fan det hade jag gjort och sen att ni åkte utan bälte gör ju inte saken bättre, jag fattar inte vad ni tänker med det är så jävla onödigt att skryta om saker och ting men ni fattar inte det allt hänger bara på eran jävla uppmärksamhet. men åker inte till skolan för att gå på en lektion och sen åka hem. Fan vad jag stör mig på allt och alla.

Nej, nu ska jag sova varit en förbannat lång helg och nu är jag helt jävla slut.
Jag vill tacka Rebecca som funnits där för mig i helgen. Sen vill jag även tacka Robin, Anna-Carin, Cecilia & Alex.

Det blev lite mycket hoppas ni orkar läsa.
PUSS <3

2 kommentarer:

Beccis sa...

Jag håller med dig Eleonor, och det vet du. Det finns folk till allting och den sista idioten är inte född än. Men det finns då faan många av det och det har flera stycken visat prov på! Du är inte ensam om att tycka som du tycker! Finns säker någon mer än jag som håller med dig och tycker så!

Finns här för dig gumman och det är bara att höra av dig till mig om det är något! Puss på dig sötnos<3

Madiix sa...

Jag håller med dig!