onsdag 11 mars 2009

Verkligeheten

Var tillbaka i verkligheten idag och jag säger bara ett ord....precis som vanligt.

Jag förstår inte varför alla ska vara emot den läraren, han kan om han bara vill, visst han kanske inte alltid gör allt rätt, men vem fan gör det?

Sista lektionen var Idrott och vi hade teori om kost vilket var ganska intressant om man fattar och det gjorde inte jag. -.- Men jag ska klarar det provet så jag ska börja plugga imorgon har inte haft lusten till det än idag.

Sen har vi även haft Samhäll vi inreder en Lägenhet och man får ta saker hemifrånd et man har och sen handla för resten 10000kr att handla för. Och sen ska vi göra en budget plan. Ganska så roligt illafall om man har musik till.

Dagens outfit idag var :

Leggins från Gina, Vitt linne Gina, T-shirt Lager 157, Jeans jacka Ellos

Ni är dåliga på kommentarer.
Ta hand om er. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg som vanligt. ^^

Anonym sa...

Bara plugga på så fixar du det. Det tror jag!!!!