lördag 7 mars 2009

Dagen allt är över.

God kväll.

Idag var det sista dagen, hämtade hem sakerna från lägenheten tog ca 45minuter att köra dit, lasta och hem igen. Vilket var ganska så härligt, men nu är det iallafall överstökat. Visst att allting känns jätte tungt men det var bäst såhär och det vet vi båda om och nu ska jag leva livet vidare.

Har kikat på melodifestivalen ikväll och jag säger bara en mening Caroline Af Ugglas är inte bra. Jag förstår inte hur svenska folket tänker, ni kanske tycker jag är helt sjuk i huvudet som nämner henne som dålig.

Jag har en fråga till er som läser bloggen, vill ni att jag ska skriva om något speciellt?
Och det är dags att börja ändra outfiten på bloggen va?

Hoppas ni får en fortsatt underbar kväll, ska strax sova då jag ska upp tidigt imorgon.
Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

sov gott

Anonym sa...

Keep up the good work!

Anonym sa...

Du skriver bra saker<3
Men ibland e de typ 100 mils text så ja inte orkar läsa allt :o
Layouten e fin, men de e alltid skoj med nytt:)

Glöm inte att Du e sööööt!!!

Anonym sa...

Håller oxå med om att hon e SÖÖÖÖT :)