fredag 20 mars 2009

Layout

Blev en lång kväll igår igen, gick och la mig halv tre.
Pratade med Robin hela kvällen både i mic och skrev på msn. Han spelade lite gitarr för mig och sen så bara vi tittade på varandra.
Ussh, varför ska man hitta kärlek så långt bort för?

Nu på morgonen har jag iallafall skivit klart Arbetsmiljö uppgiften till min Lärare sen har jag fixat med den nya designen på bloggen. Bilderna symboliserar vänner, familj, mig och fotografering.
Snart kommer pappa hem, sen ska vi åka och handla.
Får se vad kvällen erbjuder senare om jag har tur så kommer Sofia hit eller tvärt om.
Nu ska jag fixa till håret igen.
Bild; Malin
Fotograf; Eleonor
PUSS <3

1 kommentar:

Beccis sa...

Ja du gumman, du vet redan vad jag har att säga ;) hahah, tyvärr kan en del missuppfatta saker och ting och tycker det är heeelt FEL! Love<3