tisdag 3 mars 2009

Drömmar.

När drömmar blir till verklighet...någon gång.

Mina drömmar är att jag ska bo i lägenhet eller ett litet hus någonstans i Sverige med en man eller sambo. Jag skulle vilja gifta mig i en kyrka ha ett underbart stort bröllop i lång vit klänning och bara veta att han vill ha mig och jag vill ha han. Vilken lycka!

Jag vill inreda lägenheten/huset så som jag vill ha det stilrent och helt underbart snyggt. Det får kosta vad det kosta vill men det är så jag vill att det ska vara och jag är stolt över det, att bo med någon man älskar och vill göra sker ihop med det skulle vara lycka.

Min syster har en hund som heter Wiggo och är Jack russel terrier och jag är super intresserad av en sådan jag med. Så jag var inne och kikade på hemsidan som min syster köpte sin hund http://www.brainjacks.se/ Katarina har fått så bra pli på Wiggo och det är därför jag har fastnat på den rasen sen är han hur go som helst.

Jag skulle även kunna tänka mig en katt från www.ayamaras. se men vi får väl se hur det blir men de sakerna. Men det är en av de största drömmarna jag har, sen kölart att jag drömmer mig vidare ännu längre in i tiden.

Vill ta studenten, vikariera eller få ett jobb, för plugg känner jag inte mer för just nu iallafall. Sen så vill jag ha underbara barn minst två stycken och helst vill jag ha pojke och flicka men sen vet man ju inte vad det blir och jag blir lyckligt lottad för vad jag än får. barnen ska växa upp med mor och far och vi ska vara deras förebilder hela tiden.

Jag satt och tänkte tillbaka till Egypten och kom fram till, att jag var ganska skeptisk med det här att åka utomlands. Jag var minst lika säker på det när jag var där, men nu när jag kommit hem så saknar jag det. Jag vill tillbaka till Marsa alam igen antingen med en vän, pojkvän, mamma, pappa, vem som helst eller bara själv.



Det jag försöker säga till alla här är att jag vill leva livet!
Becca, Sofia och Du, jag saknar er <3>

Inga kommentarer: