onsdag 18 mars 2009

Tyck till.

Hejsan.
Läste era kommentarer om vad ni vill se mer av i bloggen, det mesta lutade åt mer bilder, vardagen och mig, men sen kunde det vara vad som helst.
Eftersom jag är hemma och är sjuk händer det faktiskt inte så mycket, jag tar det lugnt på dagarna sitter vid datorn och läser bloggar.

Imorse åt jag Mannagrynsgröt och smörgås till frukost.
Sen tog jag mig ett varmt skumbad i badkaret *mysigt*
Dagen annars har varit super, utom att jag är sjuk då som sagt.
Blir hemma imorgon också.

Ni vet att ni kan prenumera på min blogg va?
http://bloglovin.se

Lite sommarkänsla.

Puss <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Gå gärna in på min blogg och lyssna på Dagens Låt och svara på min fråga som är under låten, tack (:

Anonym sa...

Kul o se lite fart igen på bloggen..Kanoners :)

Anonym sa...

Hej ellan, läs gärna min blogg oxå. Puss på dig!